Waarom en hoe meten wij klanttevredenheid
Naast ’training on the job’ en (onderlinge) coaching van collega’s en mentoren onderhouden zij door middel van een individueel opleidingsplan hun kennis en vaardigheden. Dat doen ze door jaarlijks een vast aantal uren opleiding (permanente educatie) te volgen van deskundige en ervaren trainers en specialisten.
Wij streven er ook naar om onze dienstverlening steeds verder te verbeteren. Daarom laten we tijdens het hele jaar onderzoek doen naar de klanttevredenheid.
Resultaten onderzoek
De tevredenheid over de uitkomst van de zaak en de behandelwijze van ANWB Rechtsbijstand ligt gemiddeld op een 8,3 in 2023. Een resultaat waar wij trots op kunnen en mogen zijn maar….. het kan altijd beter!
Onze klanten geven aan dat ze graag zien dat we onze communicatie nog verder verbeteren door bijvoorbeeld nog meer voortgangsinformatie te geven. Ook zien we dat een langere looptijd effect heeft op de tevredenheid van de klanten.
Laat het uw behandelaar weten. Want met uw feedback kunnen wij ons verbeteren.